Πως ο σχεδιασμός του εσωτερικού χώρου της επιχείρησης σας συμβάλει στη γενική εικόνα του Brand.
January 21, 2023Γραφικό σχέδιο: Ο ρόλος του στη δημιουργία ενός επιτυχημένου brand
May 24, 2023Το λογότυπο παίζει πραγματικά τεράστιο ρόλο στην επιχείρησή σας. Και παρότι η ιδέα του να δημιουργήσετε το τέλειο γραφικό, που θα αποπνέει την ταυτότητα και την φιλοσοφία σας μπορεί να μοιάζει τρομακτική, είναι αλήθεια ότι το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο κάθε πετυχημένου brand.
Είναι αυτονόητο ότι θέλετε το λογότυπό σας να εξηγεί ποιοι είστε και τι κάνετε, γιατί το κάνετε και πώς το κάνετε. Πολύ περισσότερο, αυτό το μικρό σύμβολο θα παραμένει υπενθύμιση της ταυτότητάς σας στα social media, το υλικό μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιείτε, τις επαγγελματικές σας κάρτες και πολλά άλλα. Θα λέγαμε λοιπόν πως για ένα τόσο μικρό γραφικό, έχει πολύ μεγάλη αξία και αντίκτυπο.
Αναρωτιέστε πώς μπορείτε να δημιουργήσετε το ιδανικό λογότυπο για την επιχείρησή σας; Τότε τα παρακάτω tips σίγουρα θα σας φανούν χρήσιμα!
Κατανοήστε την ταυτότητά σας
Η ταυτότητα της επιχείρησής σας πρέπει να αποτυπώνεται με ακρίβεια μέσα από το λογότυπό σας. Πριν μπείτε, λοιπόν, στην φάση του σχεδιασμού, αφιερώστε λίγο χρόνο στο να κατανοήστε ποιοι είστε, τι αντιπροσωπεύετε και πώς θέλετε να κάνετε τους πελάτες σας να αισθάνονται. Αν είναι εφικτό, περιγράψτε με 3-4 λέξεις τα συναισθήματα και τις ιδιότητες που θέλετε να αποπνέει η επωνυμία σας -αμέσως η όλη διαδικασία θα γίνει πιο εύκολη.
Δώστε έμφαση στην απλότητα
Το καλύτερο branding είναι κλασικό και διαχρονικό. Θέλετε λοιπόν να δημιουργήσετε ένα λογότυπο που θα παραμείνει επίκαιρο και θα διατηρήσει την αξία του ακόμη και μετά από αρκετά χρόνια. Στοχεύστε σε κάτι απλό και αναγνωρίσιμο. Σε κάθε περίπτωση, ένα καθαρό background και μία μίνιμαλ προσέγγιση δεν «κουράζει» οπτικά τον παρατηρητή και προσθέτει κομψότητα στο λογότυπό σας.
Σκεφτείτε το συναίσθημα που θέλετε να μεταδώσετε
Η επωνυμία και το λογότυπο δημιουργούν την πρώτη εντύπωση που θα αποκτήσουμε για μια εταιρεία. Δώστε λοιπόν έμφαση στο συναίσθημα που θέλετε να νιώσουν οι δυνητικοί σας πελάτες. Χρησιμοποιήστε το όνομα, την τυπογραφία, την εικονογραφία και το χρώμα για να πετύχετε αυτήν ακριβώς τη συναισθηματική σύνδεση με τον ιδανικό σας πελάτη.
Μην υποτιμήσετε την αξία των χρωμάτων
Η ψυχολογία των χρωμάτων μπορεί να επηρεάσει την εικόνα που θα σχηματίσουμε για μία επιχείρηση και το λογότυπο δεν αποτελεί εξαίρεση. Συχνά, το μαύρο και το άσπρο αποτελούν δύο safe επιλογές, ωστόσο μπορείτε να κινηθείτε και σε πιο αντισυμβατικά μονοπάτια, αν αυτό εξυπηρετεί την ταυτότητα του brand σας. Θυμηθείτε πάντοτε ότι το χρώμα στο λογότυπό σας, διηγείται και αυτό μία ιστορία και μπορεί να επηρεάσει τις προσδοκίες και τη συμπεριφορά των καταναλωτών.
Κάντε το προσωπικό
Οι πιο πετυχημένες επωνυμίες μιλούν για την ουσία αυτού που κάνουν, χρησιμοποιώντας λέξεις που οι πελάτες θα καταλάβουν εύκολα και επομένως θα μπορούν να ανακαλέσουν στη μνήμη τους. Η χρήση μιας καθημερινής ιδέας διευκολύνει τη δημιουργία ενός ευδιάκριτου λογότυπου που αισθάνεται οικείο, προσωπικό και αξιομνημόνευτο. Ο ιδανικός συνδυασμός λέξεων μπορεί να είναι δύσκολος να επιτευχθεί, όμως θα έχει μεγάλο αντίκτυπο για την επιχείρησή σας.
Επικεντρωθείτε στο κοινό-στόχο σας
Δημιουργήστε μια ιδέα που να προσελκύει το κοινό-στόχο σας και να μεταφέρει ένα μήνυμα ειδικά σε αυτούς. Θα πρέπει να αντικατοπτρίζει τη λύση που τους δίνετε και να τονίζει τα πλεονεκτήματά σας συγκριτικά με τον ανταγωνισμό. Σε αυτή την περίπτωση, ένα λογότυπο πραγματικά είναι ικανό να προσελκύσει ιδανικούς πελάτες που θα συμβάλλουν στην εδραίωση και την επιτυχία της επιχείρησής σας.
Ψάχνετε για τους κατάλληλους επαγγελματίες στην Ρόδο; Επικοινωνήστε με τη Fotis Graphics στο 2241086400 και μαζί θα δημιουργήσουμε τον ιδανικό εσωτερικό χώρο για την επιχείρηση σας!